Thursday, May 30, 2019

ЦРНЕ СУЗЕ / BLACK TEARS



Black Tears

Black tears
One will fall for every good year
Rolling down my face
Inside I'm dying
Outside I'm crying black tears

Your kiss killed me on that night
As your lips left a bitter taste
Inside I'm dying
Outside I'm crying black tears

How did it all go wrong
We seemed to have it all
But it's broken
And I'm running
And I'm scared

So I pray to God above
Cos’ it’s a sin when we don’t love
It’s so quiet
Can you hear me
Are you there

Black tears
Please be gone so I can see clear
Keep calm and carry on
But inside I'm dying
Outside I'm crying black tears

Црне сузе
(Имелда Мери Хајам)

Црне сузе,
једна за сваку добру годину,
сливају ми се низ лице.
Изнутра умирем,
споља плачем црне сузе.

Твој пољубац ме је убио оне ноћи
кад су твоје усне оставиле горак укус.
Изнутра умирем,
споља плачем црне сузе.

Како је све испало тако лоше,
изгледало је да имамо све,
а сад се све срушило
и ја бежим
и уплашен сам.

Молим се Богу,
јер грех је не волети,
тако је тихо,
чујеш ли ме,
јеси ли ту?

Црне сузе,
молим вас, одлазите, да могу јасно да видим,
да се смирим и наставим,
али, ја изнутра умирем,
а споља плачем црне сузе...

(превео Гаврило Дошен)

No comments:

Post a Comment