Sunday, May 19, 2019

ФЕР / FAIR



Fair

You and I can fight this out together
You and I, we're riding out the storm
You and I could play this tune forever
You and I, we're breaking every rule

I know it ain't right
I know it ain't fair
To hold on to love, a love that's no longer there
I know it ain't right
I know it ain't fair
To hold on to love, a love that's no longer there
But I'm holding out and I'm holding on
Holding out for you

Take a look around, you’ll see we're crumbling
Piece by piece, we fade into the floor
Hold it all together but it's breaking
Endless cycle fated now to fall

I know it ain't right
I know it ain't fair
To hold on to love, a love that's no longer there
I know it ain't right
I know it ain't fair
To hold on to love, a love that's no longer there
But I'm holding out and I'm holding on
Holding out for you my only love

It ain't right
It ain't right
It ain't right
I know
I know

Фер
(Елизабет Хамфри)

Ти и ја можемо да се изборимо са овим,
ти и ја изаћићемо из олује.
Ти и ја можемо да пуштамо ову песму заувек,
ти и ја кршимо сва правила.

Знам да није у реду,
знам да није фер
држати се љубави које више нема.
Знам да није у реду,
знам да није фер
држати се љубави које више нема,
али ја се држим
и држим се тебе.

Погледај око себе, видећеш да се распадамо,
део по део, бледимо и нестајемо у поду.
Држимо све на окупу, али све се ломи,
бескрајни круг, осуђен на пропаст.

Знам да није у реду,
знам да није фер
држати се љубави које више нема.
Знам да није у реду,
знам да није фер
држати се љубави које више нема,
али ја се држим
и држим се тебе, једина моја љубави.

Није у реду,
није у реду,
није у реду...
Знам,
знам...

(превео Гаврило Дошен)

No comments:

Post a Comment