Sunday, March 3, 2019

ОДЛАЗИМ / JE M'EN VAIS


Je m'en Vais

J’ai troqué mes cliques et mes claques
Contre des cloques et des flaques
Un sac-à-dos pour oublier
Qu’avant c’est toi qui me pesais

Ce qui m’emmène
Ce qui m’entraîne
C’est ma peine,
Ma peine plus que la haine

Oh ma route
Oh ma plaine

Dieu que je l’aime

Et tournent tournent dans ma tête
Les images du long métrage
Où tu es belle et moi la bête
Et la belle n’est jamais sage

Quand tu diras que c’est ma faute
Que je n’ai jamais su t’aimer
Au diable toi et tes apôtres

Je m’en vais

Et ce qui perle sur mon front
Gouttes de pluie gouttes de froid
Donne des ailes donne donc
L’envie de m’éloigner de toi

Et mes larmes
Et mes armes
Sont ma peine, ma peine plus que la haine

Et mes larmes
Mes larmes
Dieu que j’ai mal

Одлазим
(Виани Биро)

Трампио сам круг пријатеља и публику
за жуљеве и барице.
Ранац да заборавим
да си ме ти оптерећивала.

Оно што ме води,
оно што ме покреће,
јесте мој бол,
моја туга, више него мржња.

О, мој путе,
моја равнице,

Боже, колико је волим...

И вртим и вртим у глави
призоре из неког филма
у ком си ти лепотица а ја звер.
Лепотица никад није паметна,

јер кад кажеш да сам сâм крив
што никад нисам знао како да те волим,
носи се и ти и твоји апостоли.

Одлазим...

Оно што се скупља на мом челу,
капи кише, хладне капи,
дају крила мојој жељи
да се склоним од тебе.

И моје сузе,
моја одбрана,
то је мој бол, више него мржња.

Моје сузе,
моје сузе,
Боже, колико патим...

(превео Гаврило Дошен)

No comments:

Post a Comment