Tuesday, April 19, 2022

АЛЕРГИЧАН НА ЉУБАВ / ALLERGIC TO LOVE


Allergic to Love
 
Maybe I should just sue you
'Cause you got me a rash over my heart
I can't whisper sweet words to you
We gotta make love ten feet apart
 
Ah-ah-ah-ah-ah-achoo
Ah-ah-ah-ah-ah-achoo
You gotta go now please 'cause you making me sneeze
Allergic to love
Ah-ah-achoo
 
Oh-ewie-ewie-ewie-ewie-ah-choo
Gooey-goo and never stop
Can you pretty please hand me a tissue?
I'm coming down with a fever hard
 
Ah-ah-ah-ah-ah-achoo
Ah-ah-ah-ah-ah-achoo
Oh baby I can't lose with the stuff I choose
Allergic to love
Ah-ah-achoo
 
Ah-ah-ah-ah-ah-achoo
Ah-ah-ah-ah-ah-achoo
You gotta go now please 'cause you making me sneeze
Allergic to love
Ah-ah-achoo
 
Алергичан на љубав
 
Можда би требало да те тужим
зато што сам од тебе добио осип на срцу.
Не могу да ти шапућем слатке речи,
морамо да водимо љубав на удаљености од три метра.
 
А-а-а-а-а-апћиха!
А-а-а-а-а-апћиха!
Мораш сада да одеш, молим те, јер ме тераш да кијам
- алергичан на љубав!
А-а-апћиха!
 
О-фуј-фуј-фуј-апћиха!
Балавим и никада не престаје!
Можеш ли молим те да ми додаш марамицу?
Добијам температуру – и то високу!
 
А-а-а-а-а-апћиха!
А-а-а-а-а-апћиха!
О душо, не могу да изгубим са стварима које одаберем.
Алергичан на љубав!
А-а-апћиха!
 
А-а-а-а-а-апћиха!
А-а-а-а-а-апћиха!
Мораш сада да одеш, молим те, јер ме тераш да кијам
- алергичан на љубав!
А-а-апћиха!
 
(превео Гаврило Дошен)

No comments:

Post a Comment