Wednesday, September 16, 2020

ТВОЈА ЉУБАВ / YOUR LOVE

Your Love

Josie's on a vacation far away
Come around and talk it over
So many things that I want to say
You know I like my girls a little bit older

I just want to use your love tonight
I don't want to lose your love tonight
I ain't got many friends left to talk to
Nowhere to run when I'm in trouble

You know I'd do anything for you
Stay the night but keep it under cover
I just want to use your love tonight
I don't want to lose your love tonight

Try to stop my hands from shaking
But something in my mind's not making sense
It's been a while since we were all alone
But I can't hide the way I'm feeling

As you're leaving please would you close the door?
And don't forget what I told you
Just 'cause you're right that don't mean I'm wrong
Another shoulder to cry upon

I just want to use your love tonight
I don't want to lose your love tonight…

Твоја љубав
(Џон Спинкс)

Џози је на одмору негде далеко,
дођи да попричамо о томе,
толико тога желим да кажем,
знаш да волим моје девојчице мало старије.

Само желим да искористим твоју љубав вечерас,
не желим да изгубим твоју љубав вечерас,
није ми остало много пријатеља за разговор,
немам где да побегнем кад сам у фрци.

Знаш да бих све учинио за тебе,
преноћи, али нека буде у поверењу,
само желим да искористим твоју љубав вечерас,
не желим да изгубим твоју љубав вечерас.

Пробај да ми умириш руке да се не тресу,
али нешто ми у глави нема смисла,
прошло је неко време откако смо потпуно сами,
а ја не могу да сакријем како се осећам.

Кад будеш одлазила, молим те, затвори врата,
и не заборави шта сам ти рекао,
само зато што си у праву не значи да ја грешим,
да си само још једно раме за плакање.

Само желим да искористим твоју љубав вечерас,
не желим да изгубим твоју љубав вечерас.

(превео Гаврило Дошен)

No comments:

Post a Comment