Saturday, September 19, 2020

УСКОРО / SOON

Soon
 
Summer has branded
Tanned and united
A dream, a desire
So deep inside
I was blind and I needed
I needed your breath
Would you've let me guide you through –
Through the way that I feel
 
And all you say is
Soon
But I don't know anything 'bout you
Yet you own what no one knew
 
The colours of the rainbow
But all you see is red and
Your fear is a smile
And your smile is so cold
I'm waitin' for you to leave me
To throw up and spit out
Your kisses, your smiles,
It's just the way that I feel
 
And all you say is
Soon
But I don't know anything 'bout you
Yet you own what no one knew
 
Ускоро
(Кристијан Фридл)
 
Лето је жигосало,
поцрнело и стопило
сан и жудњу
дубоко у мени.
Био сам слеп и требао ми је,
требао ми је твој дах.
Да ли би ме пустила да те проведем кроз –
кроз оно како се осећам?
 
А све што ти кажеш је
„ускоро“.
Али ја не знам ништа о теби,
а ипак, ти имаш нешто што нико није знао.
 
Дугине боје,
а све што ти видиш је црвено и
твој страх је као осмех,
а твој осмех је тако хладан.
Чекам да ме оставиш,
да повратиш и испљунеш
твоје пољупце, твоје осмехе,
просто, тако се осећам.
 
А све што ти кажеш је
„ускоро“.
Али ја не знам ништа о теби,
а ипак, ти имаш нешто што нико није знао.
 
(превео Гаврило Дошен)

No comments:

Post a Comment