Saturday, April 18, 2020

ТИ СИ ЈЕДИНА ДОБРА СТВАР У МОМ ЖИВОТУ / YOU’RE THE ONLY GOOD THING IN MY LIFE


You’re the Only Good Thing in My Life
(Greg Gonzalez)

You only fuck for love
Told me you could never get enough
Posing as a Playboy centerfold
Youcouldbe my PenthousePet, I know

You make me think of
Storms on the beaches
With all the lights off
Everything is wrong but it's all right
Everything is wrong but it's all right
You're the only good thing in my life

Do what your heart desires
Love is always strange when it just starts
You didn't have a care left in the world
Naked, tanning by the swimming pool

You make me think of
Storms on the beaches
With all the lights off
Everything is wrong but it's all right
Everything is wrong but it's all right
You're the only good thing in my life

Layin' in the sun
Never need to tell me when you come
'Cause you know that I can just feel it

Ти си једина добра ствар у мом животу
(Грег Гонзалез)

Ти се јебеш једино из љубави,
рекла си ми да ти никад није доста
позирања као за Плејбојеву дуплерицу,
могла би да будеш моја Пентхаус љубимица, знам...

Због тебе мислим
на олује на плажи,
са погашеним светлима.
Ништа није како треба, али у реду је,
ништа није како треба, али у реду је,
ти си једина добра ствар у мом животу.

Ради оно што ти срце жели,
љубав је увек чудна на самом почетку,
ниси имала ни најмању бригу,
док се сунчаш гола поред базена

Због тебе мислим
на олује на плажи,
са погашеним светлима.
Ништа није како треба, али у реду је,
ништа није како треба, али у реду је,
ти си једина добра ствар у мом животу.

Док лежиш на сунцу,
никад не мораш да ми кажеш када свршаваш,
јер знаш да ја то просто осећам...

(превео Гаврило Дошен)

No comments:

Post a Comment