Thursday, April 2, 2020

ЈАВАНСКИ / LA JAVANAISE

La Javanaise
(Serge Gainsbourg)

J’avoue, j’en ai bavé pas vous
Mon amour.
Avant d’avoir eu vent de vous
Mon amour.

Ne vous déplaise
En dansant la javanaise,
Nous nous aimions
Le temps d’une chanson.

À votre avis qu’avons nous vu
De l’amour ?
De vous à moi vous m’avez eu,
Mon amour.

Ne vous déplaise
En dansant la javanaise,
Nous nous aimions
Le temps d’une chanson.

Hélas avril en vain me voue
À l’amour.
J’avais envie de voir en vous
Cet amour.

Ne vous déplaise,
En dansant la javanaise,
Nous nous aimions
Le temps d’une chanson.

La vie ne vaut d’être vécue
Sans amour,
Mais c’est vous qui l’avez voulu,
Mon amour.

Ne vous déplaise
En dansant la javanaise,
Nous nous aimions
Le temps d’une chanson.


Јавански
(Серж Геинзбур)

Признајемја сам патио, не ви,
моја љубави.
Пре него што сам и чуо за вас,
моја љубави.

Не замерите,
док смо плесали јавански плес
волели смо се
за време једне песме.

По вашој процени, шта смо па и видели
од љубави?
Од вас према мени, поседовали сте ме,
моја љубави.

Не замерите,
док смо плесали јавански плес
волели смо се
за време једне песме.

Авај, април ме узалуд посвећује
љубави.
Имао сам жељу да видим у вама
ту љубав.

Не замерите,
док смо плесали јавански плес
волели смо се
за време једне песме.

Живот не вреди да се живи
без љубави.
Али, ви сте тако хтели,
моја љубави.

Не замерите,
док смо плесали јавански плес
волели смо се
за време једне песме.

(превод: karramacha)

No comments:

Post a Comment