Wednesday, April 8, 2020

СВАКО КО ЗНА ШТА ЈЕ ЉУБАВ / ANYONE WHO KNOWS WHAT LOVE IS


Anyone Who Knows What Love Is
(Jeannie Seely)

Anyone…

You can blame me
Try to shame me
And still I'll care for you
You can run around
Even put me down
Still I'll be there for you

The world
May think I'm foolish
They can't see you
Like I can
Oh but anyone
Who knows what love is
Will understand

Anyone…

I just feel so sorry
For the ones
Who pity me

'Cause they just don't know
Oh, they don’t know what happiness
And love can be

I know
I know to ever let you go
Oh, it's more than I could ever stand
Oh, but anyone
Who knows what love is
Will understand

Oh, they'll understand
If they try love they'll understand
Oh, try to understand
Everyone needs love so understand...

Свако ко зна шта је љубав
(Џенин Сили)

Свако...

Можеш да ме кривиш,
да покушаваш да ме посрамиш,
а мени ће и даље бити стало до тебе.
Можеш да се смуцаш около
па чак и да ме омаловажаваш,
ја ћу и даље бити ту за тебе.

Свет
може да мисли да сам глуп,
они не могу да те виде
као што могу ја,
о, али свако
ко зна шта је љубав,
разумеће.

Свако...

Просто ми дође жао
оних
који ме сажаљевају

јер они просто не знају,
о, не знају шта срећа
и љубав могу да буду.

Знам,
знам да када бих те икада пустио да одеш,
о, то никада не бих могао да поднесем,
о, али свако
ко зна шта је љубав,
разумеће.

О, разумеће
ако доживе љубав, разумеће,
о, покушајте да схватите,
свакоме је потребна љубав, зато схватите...

(превео Гаврило Дошен)

No comments:

Post a Comment