Tuesday, February 5, 2019

ХВАЛА ТИ / THANK YOU


Thank You

Thank you for this day

We walked downtown in our heavy coats
She held my hand
And pulled me through the crowds
I watched her smile
As the sun burst through the clouds

Is there still love in this heart?
Is there still love in this heart?

Thank you for this dream
How everything feels real
Waking up pale and shattered in her arms
Heavy rain bouncing through the bamboo blinds

Is there still love in this heart?
Is there still love in this heart?

"If I had a message for the Universe",
She asked, "what would it be?"
"If I had a message for the Universe",
She asked, "what would it be?"

Thank you…

Хвала ти
(Џонатан Спотисвуд)

Хвала ти за овај дан...

Шетали смо по граду у дебелим капутима,
држала ме је за руку
и вукла ме кроз гомилу.
Глеадо сам како се осмехује
док се сунце пробија кроз облаке.

Има ли још љубави у овом срцу?
Има ли још љубави у овом срцу?

Хвала ти за овај сан,
како све изгледа стварно.
Будим се блед и растурен у њеном наручју,
док се јака киша одбија од ролетне од бамбуса...

Има ли још љубави у овом срцу?
Има ли још љубави у овом срцу?

„Кад бих имала поруку за васиону“,
питала ме је, „каква би била?“
„Кад бих имала поруку за васиону“,
питала ме је, „каква би била?“

Хвала ти...

(превео Гаврило Дошен)

No comments:

Post a Comment