Friday, February 17, 2023

НИКОГ ДРУГОГ / ANYONE ELSE


Anyone Else
(Matilda Gressberg)
 
Where’ve you been
I’ve been reminiscing ‘bout last summer  
Looking at you underneath my covers
Hoping you would find your way back
Back
 
Where’ve you been
I’ve been talking to a bunch of strangers
Telling them our story, now they hate us
‘Cause no one that in love should be apart  
 
Whatever we are
 
Your hand still fits in mine
I think about that time
When you asked me to never let go
‘Cause you’d never felt this loved
Your hand still fits in mine
I think about that time
(When I told you I’d nеver let go)
When I told you how I fеlt
How there’s never been anyone else
 
What is this
Why do we keep looking at each other
How come you can still make my heart flutter
Why does this feel like it’s in slow motion
Slow motion
 
What is this
What did you come up to me to say?
Whatever you were thinking went sideways
And now we’re standing speechless in this silence
 
Whatever it is
 
Никог другог
(Матилда Гресберг)
 
Где си била,
присећао сам се прошлог лета.
Гледам те испод покривача,
надајући се да ћеш наћи пут назад,
назад.
 
Где си била,
разговарао сам са гомилом странаца,
причајући им нашу причу, сад нас мрзе,
јер нико ко је толико заљубљен не би требало да буде раздвојен.
 
Шта год да смо.
 
Твоја рука и даље стаје у моју,
мислим о оном тренутку
кад си тражила да је никад не пустим,
јер никада се ниси осећала тако вољеном.
Твоја рука и даље стаје у моју,
мислим о оном тренутку
(када сам ти рекао да је никад нећу пустити)
када сам ти рекао како се осећам,
како никад није било никог другог.
 
Шта је ово,
зашто се стално гледамо?
Како то да ми срце још увек затрепери због тебе?
Зашто ово изгледа као да је успорени снимак,
успорени снимак?
 
Шта је ово,
шта си дошла да ми кажеш?
Шта год да си мислила, отишло је у страну
и сада стојимо без речи у овој тишини,
 
шта год да је.
 
(превео Гаврило Дошен)

No comments:

Post a Comment