Monday, February 20, 2023

ЗАМАЛО У ТВОМ ЗАГРЉАЈУ / ALMOST IN YOUR ARMS


Almost In Your Arms
 
You're here, that moment's near
I'm almost in your arms
Tonight, the mood is right
I'm almost in your arms
 
One sigh, one word
And I will rush to your embrace
Say that certain word
Sigh that certain sigh
And with all my heart
To your arms I'll fly
It's strange, how we are changed
By things that seem so small
One look can write a book
One touch can say it all
 
We know those nights alone
And now we found our way
I'm almost in your arms
Nearly in your arms to stay
 
You're here, that moment's near
I'm almost in your arms
Tonight, the mood is right
I'm almost in your arms
 
We know those nights alone
But now we found our way
I'm almost in your arms
Nearly in your arms
Almost in your arms to stay
 
Замало у твом загрљају
(Реј Еванс)
 
Ту си, тај тренутак је близу,
замало сам у твом загрљају.
Вечерас је добро расположење,
замало сам у твом загрљају.
 
Један уздах, једна реч
и појурићу у твој загрљај.
Реци ту једну реч,
уздахни тај један уздах
и свим срцем
у твој загрљај полетећу.
Чудно је како смо се променили
у стварима које изгледају тако мале.
Један поглед може да напише књигу,
један додир може да каже све.
 
Знамо само те ноћи
и сада смо нашли пут.
Замало сам у твом загрљају,
скоро сам у твом наручју, да останем.
 
Ту си, тај тренутак је близу,
замало сам у твом загрљају.
Вечерас је добро расположење,
замало сам у твом загрљају.
 
Знамо само те ноћи
и сада смо нашли пут.
Замало сам у твом загрљају,
скоро сам у твом наручју,
замало у твом загрљају, да останем.
 
(превео Гаврило Дошен)

No comments:

Post a Comment