Saturday, August 28, 2021

ЧУЈ КАКО МОЈ БОЛ ПРОЛАЗИ / HEAR MY PAIN HEAL


Hear My Pain Heal
 
This is a cold world
And I'm dying to stay
As much as I wanted to
I am an old girl
In the fight of age
As much as I wanted to
I wouldn't stay
As much as I wanted to
 
When I resolve into the ground
Would I feel as if I found what it means?
When the world is beating me
As much as I wanted to
When I resolve into the ground
Would I feel as if I found what it means?
When the world is beating me
As much as I wanted to
 
As much as I wanted to
 
Love me for as long as you can
Hold me for a temporary friend
I have no following
 
Love me for, love me for
Love me for
I want you to know
I have no
 
As much as I wanted to
 
When I resolve into the ground
Would I feel as if I found what it means?
When the world is beating me
As much as I wanted to
 
Чуј како мој бол пролази
(Севда Ализаде)
 
Ово је хладан свет,
а ја умирем од жеље да останем
колико сам хтео.
Ја сам стари дећко
у борби са годинама.
Колико сам хтео,
не бих остао
колико сам хтео.
 
Кад се распаднем у земљи,
да ли ћу се осећати као да сам открио шта то значи?
Кад ме свет бије,
колико сам хтео,
Кад се распаднем у земљи,
да ли ћу се осећати као да сам открио шта то значи?
Кад ме свет бије,
колико сам хтео.
 
Колико сам хтео...
 
Воли ме што дуже можеш,
задржи ме за привременог пријатеља,
немам следбеника.
 
Воли ме, воли ме,
воли ме због...
Желим да знаш
да немам...
 
Колико сам хтео...
 
Кад се распаднем у земљи,
да ли ћу се осећати као да сам открио шта то значи?
Кад ме свет бије,
колико сам хтео...
 
(превео Гаврило Дошен)

No comments:

Post a Comment