Wednesday, August 25, 2021

РЕЧИ НИСУ ДОВОЉНЕ / WORDS AIN'T ENOUGH


Words Ain’t Enough
 
You're fire, you're proud
But you're cold when it counts
It's open and shut
 
You can say you love me, but
Words ain't enough
 
You want me, you say
But then you turn away
And I'm pressin' my luck
 
You can say you love me, but
Words ain't enough
 
Cut myself into pieces easy to chew
Carve me up into someone you'd like to choose
'Til I'm only pieces of you
 
So, you can say you love me, but
Words ain't enough
So, you can say you love me, but
Words ain't enough
 
Речи нису довољне
(Теса Вајолет)
 
Ти си ватра, поносна си,
али хладна си кад се то рачуна,
отвориш се па се затвориш.
 
Можеш да кажеш да ме волиш, али
речи нису довољне.
 
Желиш ме, кажеш,
али онда се окренеш
и ја се ослањам на срећу.
 
Можеш да кажеш да ме волиш, али
речи нису довољне.
 
Исекао сам се на комаде који се лако жваћу,
претвори ме у некога кога желиш да изабереш,
док не постанем само део тебе.
 
Значи, можеш да кажеш да ме волиш, али
речи нису довољне.
Значи, можеш да кажеш да ме волиш, али
речи нису довољне.
 
(превео Гаврило Дошен)

No comments:

Post a Comment