Friday, July 16, 2021

САМОУВЕРЕНО ИЗГУБЉЕН / CONFIDENTLY LOST

Confidently Lost
 
I'm alone but I'm not lonely
Comfortably indulging
And trying to get to know me
I'm just an outline of what I used to be
Constantly evolving
Steadily revolving
 
I am confidently lost
I don't need you to find me
You don't define me
I am confidently lost
I don't need you to find me
'Cause I'm not hiding
Anything
Anything
 
Made up of hope and meditation
Love, imagination
Water my creations
Baby it's amazing
All the days I'm facing
Nothing seems to phase me
 
'Cause I am confidently lost
I don't need you to find me
'Cause I'm not hiding
Anything
Anything
Anything
Anything
 
Thinking about where I've gone
Where I'm going
And I wouldn't change it for the world
Thinking about where I'm from
If I belong there
But I wouldn't change it for anything
(Oh I wouldn't change it for anything)
 
Anything
Anything
Anything
 
Самоуверено изгубљен
(Сабрина Клаудио)
 
Сам сам, али нисам усамљен,
удобно се препуштам
и покушавам да упознам себе.
Ја сам само обрис онога што сам некада био,
стално се мењам,
стално се преокрећем.
 
Самоуверено сам изгубљен,
не треба да ме пронађеш,
не дефинишеш ме ти.
Самоуверено сам изгубљен,
не треба да ме пронађеш,
јер не кријем
ништа,
ништа.
 
Сачињене од наде и размишљања,
љубави, маште,
заливам моје креације.
Душо, невероватно је,
свих дана са којима се суочавам,
изгледа да ме ништа не узнемирава.
 
Јер сам самоуверено изгубљен,
не треба да ме пронађеш,
јер не кријем
ништа,
ништа,
ништа,
ништа.
 
Размишљам где сам отишао,
куда идем
и не бих то мењао ни за шта на свету.
Размишљам одакле сам,
припадам ли тамо,
али не бих то мењао ни за шта
(ма не бих то мењао ни за шта).
 
Ни за шта,
ни за шта,
ни за шта.
 
(превео Гаврило Дошен)

No comments:

Post a Comment