Friday, January 28, 2011

ЗА ЦЕЛУ ГОДИНУ / PA' TODO EL AÑO


Pa'todo el año
(José Alfredo Jiménez)

Por tu amor que tanto quiero,
y tanto extraño
que me sirvan otra copa y muchas mas
que me sirvan de una vez pa' todo el año
que me pienso seriamente enborrachar

Si te cuentan que vieron muy borracho
orgullosamente diles que es por ti
porque yo tendre el valor de no negarlo
gritare que por tu amor me estoy matando
y sabran que por tus besos me perdi

Para de hoy en adelante
ya el amor no me interesa
cantare por todo el mundo
mi dolor y mi tristeza

Porque se que de este golpe
ya no voy a levantarme
y aunque yo no lo quisiera
voy a morirme de amor.

 

За целу годину
(Хозе Алфредо Хименез)

За твоју љубав коју тако желим
и која ми тако недостаје,
дозволи да још једну чашу наспем,
да наспем једну за целу годину,
јер хоћу да се озбиљно напијем.

Кад видиш да сам стварно пијан,
с поносом им реци да је то због тебе,
јер ћу тада смети да не порекнем.
И викаћу да се због твоје љубави убијам,
а они ће знати да сам
због твојих пољубаца изгубио битку.

Од данас ме љубав више не занима,
о мом болу целом свету ћу певати.
Због овог ударца нећу више устати,
јер иако не желим, умрећу због љубави.

(превео Гаврило Дошен)

1 comment: