Sunday, May 13, 2018

ПРОБАЈ СА МНОМ / TRY ME




Тry me

Тry me, try me,
Darlin' tell me
I need you
Try me, try me,
And your love will always be true
Oh I need you

Hold me, hold me,
I want you right here by my side
Hold me, hold me, hold me
And your love we won't hide
Oh I need you

Walk with me
Talk with me
I want you to stop my heart from crying
Walk with me
Talk with me
And your love stops my heart from dying.


Пробај са мном

Пробај са мном,
драга, реци ми,
„требаш ми“.
Пробај са мном
и твоја ће љубав увек бити права.
О, требаш ми...

Загрли ме,
желим да си поред мене.
Загрли ме, загрли ме,
и нећемо више крити твоју љубав.
О, требаш ми...

Пођи са мном,
причај са мном,
учини да моје срце престане да плаче.
Пођи са мном,
причај са мном
и твоја љубав ће спречити да моје срце умре.

(превео Гаврило Дошен)

No comments:

Post a Comment