Wednesday, March 21, 2012

БЛАГА СЕНКО / OMBRE LÉGÈRE


Ombre légère
(Air de Dinorah, deuxième acte de Le Pardon de Ploërmel,
un opéra-comique de Giacomo Meyerbeer,
sur un livret de Paul Jules Barbier et Michel Carré)

Ombre légère qu'à suis mes pas,
Ne t'en va pas! Non, non, non!
Fée ou chimère qui m'est si chère,
Ne t'en va pas! Non, non, non!
Courons ensemble, j'ai peur, je tremble
Quand tu t'en vas loin de moi!
Ah! ne t'en va pas, ne t'en va pas!

A chaque aurore je te revois!
Ah! Reste encore, danse à ma voix!
Pour te séduire, je viens sourire,
Je veux chanter! Approche-toi!
Viens, réponds moi, chante avec moi!
Ah! Réponds! Ah! C’est bien!

Блага сенко
(Арија Диноре, други чин опере
"Помиловање у Плермелу" Ђакома Мејберера,
либрето Пол Жил Барбије и Мишел Каре)

Блага сенко, која ниси ја,
Не одлази! Не, не, не!
В́ило ил' химеро која си ми тако драга,
не одлази! Не, не, не!
Потрчимо заједно, јер страх ме је, дрхтим,
кад ти одеш од мене!
Ах, не одлази, не одлази!

Сваке зоре, видим те ја!
Ах! Плеши још уз мој глас!
Да бих те завела, смешим ти се,
јер хоћу да певам! Дођи ближе!
Дођи, одговори ми, певај са мном!
Ах! Одговори! Ах! Добро је!

(превео Гаврило Дошен)

No comments:

Post a Comment