Wednesday, March 1, 2023

СУРОВА / RUTHLESS


Ruthless
(Michelle Joy)
 
Word on the street, you're with somebody new
Tell me now, baby, what does she mean to you?
Word on the street, you're telling everyone I'm old news
Just pick up the phone and tell me that it's not true
 
You're making me look foolish, stupid
Man, you're so ruthless, fuck you
 
Thought we had something, how could I be so wrong?
Tell me now, baby, please don't sugarcoat
Everything you said makes sense to me now
Everything breaks, everything strays, now I know
 
You're making mе look foolish, stupid
Man, you're so ruthless, fuck you
 
Сурова
(Мишел Џој)
 
Прича се по граду да си са неким новим,
реци ми, мала, шта ти он значи?
Прича се по граду, свима говориш да сам стара вест,
позови ме и реци ми да то није истина.
 
Због тебе изгледам глупо,
човече, баш си сурова, јеби се.
 
Мислио сам да имамо нешто, како сам могао да толико погрешим?
Реци ми сада, душо, молим те, без увијања,
све што си рекла сада ми има смисла,
све се ломи, све залута, сада знам.
 
Због тебе изгледам глупо,
човече, баш си сурова, јеби се.
 
(превео Гаврило Дошен)

No comments:

Post a Comment