Sunday, October 1, 2017

НИКАД НИСАМ БИО У ШПАНИЈИ / NEVER BEEN TO SPAIN


Never Been to Spain

Well, I've never been to Spain,
But I kinda like the music.
Say the ladies are insane there,
And they sure know how to use it.
They don't abuse it,
Never gonna lose it,
I can't refuse it.

Well, I've never been to England,
But I kinda like the Beatles.
Well, I headed for Las Vegas,
Only made it out to Needles.
Can you feel it?
Must be real, it
Feels so good.
Oh, it feels so good.

Well, I've never been to heaven,
But I've been to Oklahoma.
Oh they tell me I was born there,
But I really don't remember.
In Oklahoma,
Not Arizona,
What does it matter?
What does it matter?


Никад нисам био у Шпанији
(Хојт Вејн Екстон)

Никад нисам био у Шпанији,
ал' некако ми се свиђа њихова музика.
Кажу да су жене луде тамо,
и да итекако знају да то искористе.
Не злоупотребљавају то,
никада то не губе,
то не могу да одбијем.  

Никад нисам био у Енглеској,
ал' некако ми се свиђају Битлси.
Кренуо сам до Лас Вегаса,
стигао само до Нидлса.
Осећаш ли?
Мора да је стварно,
јер тако је добро,
тако добро.

Никад нисам био у рају,
ал' сам био у Оклахоми.
Кажу ми да сам рођен тамо,
али стварно се не сећам.
У Оклахоми,
не Аризони,
какве то везе има?
Какве то везе има?

(превео Гаврило Дошен)

No comments:

Post a Comment