Saturday, April 18, 2015

КОЛА / CARS



Cars

Here in my car
I feel safest of all
I can lock all my doors
It's the only way to live
In cars

Here in my car
I can only receive
I can listen to you
It keeps me stable for days
In cars

Here in my car
Where the image breaks down
Will you visit me please
If I open my door
In cars

Here in my car
I know I've started to think
About leaving tonight
Although nothing seems right
In cars

Кола

Овде у мојим колима
осећам се безбедније него игде,
могу да закључам сва врата,
једино тако треба да се живи,
у колима.

Овде у мојим колима
могу само да примам,
могу да те слушам,
то ме држи стабилним данима,
у колима.

Овде у мојим колима
где се слика разлаже,
хоћеш ли ме посетити, молим те,
ако отворим врата,
у колима.

Овде у мојим колима
знам да сам почео да размишљам
да одем вечерас,
иако изгледа као да ништа није како треба,
у колима.

(превео Гаврило Дошен)

No comments:

Post a Comment