Wednesday, December 24, 2014

ИЗГЛЕДА КАО ЗАУВЕК / FEELS LIKE FOREVER


Feels like forever

I saw you
That was all I had to see
Wanted you
Had to have you next to me
From that moment
I knew that you'd be all I'd ever need
And there's a place inside my heart
Nobody's touched before
And when I found you
I found all that I'd been searching for
You turned my world around

All I know
Is that it feels like forever
All I know
Is I love the way it feels
All I see
Is how good we are together
And I never wanna see it slip away
I'll never let you go
Is all I know

Hold me
Love is here for us to make
Stay with me
Let's put our hearts in the hands of fate
Time will tell us
If what we got is worth the wait
And there's a fire
That's been burning deep inside of me
And I don't need nobody else
Cause now you're here with me
You've turned my world around

I might have never met you
In another time or place
Now I never could forget you
I could never walk away
That's all I know
Cause there's a place inside my heart
Nobody's touched before
And when I found you
I found all that I'd been searching for
You've turned my world around

Изгледа као заувек
(Дајен Ворен и Брајан Адамс)

Видео сам те,
и то је било све што је требало да видим,
Пожелео сам те,
морао сам да те имам поред себе.
Од тог тренутка
знао сам да ћеш ти бити све што ми треба.
Има једно место у мом срцу
које нико није дотакао раније,
и кад сам те нашао,
нашао сам све за чим сам трагао.
Преокренула си сав мој свет.

Све што знам
јесте да ово изгледа као заувек.
Све што знам
јесте да волим како изгледа.
Све што видим
јесте како нам је добро заједно.
И желим да то никада не нестане,
никада те нећу пустити,
то је све што знам.

Загрли ме,
љубав је ту да је водимо.
Остани са мном,
предајмо срца у руке судбине.
Време ће нам рећи
је ли ово што имамо вредно чекања.
А дубоко у мени гори ватра,
и не треба ми нико други,
јер сад си ти са мном.
Преокренула си сав мој свет.

Можда те никад не бих срео
на неком другом месту
или у неком другом времену.
Сад не могу да те заборавим,
не могу да одем од тебе,
то је све што знам.
Јер има једно место у мом срцу
које нико није дотакао раније,
и кад сам те нашао,
нашао сам све за чим сам трагао.
Преокренула си сав мој свет.


(превео Гаврило Дошен)

No comments:

Post a Comment