Friday, December 5, 2014

НЕ МОГУ ДА СЕ СМЕЈЕМ БЕЗ ТЕБЕ / CAN’T SMILE WITHOUT YOU


Can’t smile without you
(Chris Arnold, David Martin, Geoff Morrow)

You know I can’t smile without you
I can’t smile without you
I can’t laugh and I can’t sing
I’m finding it hard to do anything

You see, I feel sad when you’re sad
I feel glad when you’re glad
If you only knew what I’m going through
I just can’t smile without you

You came along just like a song
And brightened my day
Who would have believed
That you were part of a dream
Now it all seems light years away

And now you know I can’t smile without you
I can’t smile without you
I can’t laugh and I can’t sing
I’m finding it hard to do anything

You see, I feel sad when you’re sad
I feel glad when you’re glad
If you only knew what I’m going through
I just can’t smile

Now some people say happiness
Takes so very long to find
Well, I’m finding it hard
Leaving your love behind me

Не могу да се смејем без тебе
(Крис Арнолд, Дејвид Мартин, Џоф Мороу)

Знаш да не могу да се смејем без тебе,
не могу да се смејем без тебе,
не могу да певам
и тешко ми је да урадим било шта.

Знаш, и ја сам тужан кад си ти тужна,
драго ми је кад је теби драго,
кад би само знала кроз шта пролазим,
просто не могу да се смејем без тебе.

Дошла си баш као песма
и осветлила ми дан.
Ко би поверовао
да си била део сна,
сада ми се све то чини
светлосним годинама далеко.

А знаш да не могу да се смејем без тебе,
не могу да се смејем без тебе,
не могу да певам
и тешко ми је да урадим било шта.

Знаш, и ја сам тужан кад си ти тужна,
драго ми је кад је теби драго,
кад би само знала кроз шта пролазим,
просто не могу да се смејем без тебе.

Неки људи кажу да треба веома много
времена да се нађе срећа.
Па, мени је тешко
да оставим твоју љубав иза себе.

(превео Гаврило Дошен)

No comments:

Post a Comment