Sunday, August 5, 2012

ПОЧЕО САМ ДА СЕ ШАЛИМ / I STARTED A JOKE

I Started A Joke

I started a joke,
which started the whole world crying,
but I didn't see that the joke was on me, oh no.

I started to cry,
which started the whole world laughing,
oh, if I'd only seen
that the joke was on me.

I looked at the skies,
running my hands over my eyes,
and I fell out of bed,
hurting my head
from things that I'd said.

Till I finally died,
which started the whole world living,
oh, if I'd only seen
that the joke was on me.


Почео сам да се шалим
(Бери, Робин и Морис Гиб)

Почео сам да се шалим,
због чега је цео свет почео да плаче,
а ја нисам видео
да је шала на мој рачун, о не.

Почео сам да плачем,
због чега је цео свет почео да се смеје,
е, да сам само видео
да је шала на мој рачун.

Погледао сам у небо,
покрио сам очи рукама,
пао сам с кревета,
глава ме је заболела
од онога што сам рекао.

Док коначно нисам умро,
због чега је цео свет почео да живи,
е, да сам само видео
да је шала на мој рачун.

(превео Гаврило Дошен)



No comments:

Post a Comment