Tuesday, June 21, 2011

ЉУБАВ БОЛИ / LOVE HURTS


Love Hurts

Love hurts, love scars,
love wounds and mars
any heart
not tough or strong enough
to take a lot of pain,
take a lot of pain,
love is like a cloud,
holds a lot of rain.
Love hurts...
Ooooh, love hurts.

I'm young, I know,
but even so
I know a thing or two
I've learned from you,
I've really learned a lot,
really learned a lot,
love is like a flame,
burns you when it's hot.
Love hurts...
Ooooh, love hurts.

Some fools rave of happiness,
blissfulness, togetherness...
Some fools fool themselves I guess,
they're not fooling me
– I know it isn't true,
know it isn't ture,
love is just a lie made to make you blue.
Love hurts...
Ooooh, love hurts.


Љубав боли
(Бодло Брајант)

Љубав боли, оставља ожиљке,
рањава и сакати
свако срце које није
тврдо или јако
да поднесе много бола,
да поднесе много бола,
љубав је као облак,
носи много кише.
Љубав боли...
О, љубав боли.

Млад сам, знам,
али чак и тако
знам понешто
што сам научио од тебе,
стварно сам много научио,
стварно сам много научио,
љубав је као пламен,
опече те кад је врела.
Љубав боли...
О, љубав боли.

Неке будале булазне о срећи,
блаженству, заједништву...
Неке будале се заваравају, ваљда,
мене неће преварити
– ја знам да није истина,
знам да није истина,
љубав је само лаж због које си тужан.
Љубав боли...
О, љубав боли.

(превео Гаврило Дошен)

No comments:

Post a Comment