Wednesday, March 16, 2011

ШТА ДА РАДИМ БЕЗ ЕУРИДИКЕ / CHE FARÒ SENZA EURIDICE


Che farò senza Euridice
(Atto III dell'opera Orfeo ed Euridice di Christoph Willibald Gluck,

Che farò senza Euridice!
Dove andrò senza il mio ben?
Euridice, Oh Dio! Respondi!
Io son pure il tuo fedel.
Ah! Non m’avenza, più soccorso,
più speranza, nè dal mondo nè dal ciel!

Ah! finisca e per sempre
con la vita il dolor!
Del nero Averno gia sono insu la via!
Lungo cammino non e
quel che divide il mio bene da me.
Si, aspetta, o cara ombra dell'idol mio!
Aspetta, aspetta!
No, questa volta senza lo sposo tuo
non varcherai l'onde lente di Lete



Шта да радим без Еуридике
(трећи чин опере "Орфеј и Еуридика" Кристофа Вилибалда Глука,
либрето Ранијери де Калцабиђи)

Шта да радим без Еуридике?
Где ћу ја без моје вољене?
Еуридика! О, Боже, одговори ми!
Теби сам потпуно верно одан.
Авај, нема наде, нема ми спаса
ни са земље ни са неба!

Нек се патња заувек оконча
са мојим животом!
Идем у црни Авернус!
Није дуг пут
који ме одваја од моје љубе.
Да, чекај ме, вољена сенко
оне коју обожавам!
Чекај, чекај!
Не, овог пута нећеш без свог мужа
прећи набујали Летин поток!

(превео Гаврило Дошен)

No comments:

Post a Comment